Thursday, June 28, 2012

angan-angan

assalamualaikum

aku rasa mcm nak arrange trip to somewhere. haha nampak la aku bosan duduk umah. apa nak buat cuti 5 bulan kot. mau tak bosan. nak kerja tp takde kerja kosong la pulak dekat2 umah ni. hihihi alasan semata. cakap jela malas kan senang hahaha

cakap macam senang nk pegi somewhere kan. tp kalau duit tak berkepuk dalam poket, mimpi jela pegi trip ke london. eh mimpi pun best gak. kot2 ada feeling main salji ke, tak payah pakai duit. dalam mimpi pun boleh. hahaha

takpe la. tunggu dah kerja nnti. duit dah melimpah sampai taktau nak curah mana baru la pegi melancong puas2. hihihi buat masa ni simpan angan2 jela.

so, kalau aku diberi peluang. aku nk pegi negara2 yg bersalji. tak kisah mana2. tp kalau dpt pegi korea lg chantekkk. hihihi masuk dlm wishlist aku ni, nk pegi melancong tempat bersalji. bila la agaknya tertunai. huhuhu

credit to uncle google. amik feeling hahaha

okey korang till then :)

assalamualaikum






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...